Начини на доставка

Срокове за доставка

Заявените за покупка стоки се доставят на посочения от клиента адрес за доставка в България в срок от 1 до 3 работни дни или според графика за разнос на куриерска фирма „Спиди”. Сроковете за доставка важат за регистрирани поръчки до 13:00 часа, за територията на България. Ако поръчката Ви е направена в неработен ден, то тя ще бъде обработена на първия възможен работен ден. 

Следните случаи са изключения на гореспоменатата информация:

  • Определени, специално обособени продукти, чиято информация за срок на доставка може да бъде намеренa в тяхното описание
  • Забавяне на Вашата поръчка по вина на куриерската служба при форсмажорни събития и извънредни положения
  • Забавяне на Вашата поръчка, защото е направена по време на големи намаления (Черен петък, Коледни разпродажби и др.)
  • Неспособност ние или куриерската фирма да се свърже с Вас

Цени за доставка

Щастливи сме да ви предложим фиксирана цена за доставка за цяла България – до офис или Автомат на куриерска фирма „Спиди“, или на посоченият от вас Адрес. В цената на тази доставка се включват опциите:

  • „Преглед и Тест“ – Услуга за преглед и тест на доставения продукт
  • СМАРТ КОНТРОЛ (Smart control) – Функционалност, с която в реално време получателят може да управлява своята пратка
  • ПРЕДИКТ (Predict) – Услуга, уведомяваща получателя предварително в кой часови прозорец на деня да очаква доставката на поръчката си

Нашите цени за доставка:

  • За поръчки до 69.99лв. 
    • До офис на Спиди – 3.50лв
    • До адрес на клиент – 5.99лв
  • За поръчки над 70лв. – безплатна доставка, с изключение на храни
  • Храни 
    • До офис на Спиди – 7.99лв
    • До адрес на клиент – 9.99лв

Условия за доставка

Всяка пратка ще бъде подходящо опакована от нас, съобразно с вида ѝ и транспорта използван за доставка. Пратките могат да бъдат предоставени на клиента или на трето лице (което ще приеме и потвърди получаването им от името на клиента), като при получаване на стоката се подписват придружаващите документи. 

В случай, че клиентът не бъде намерен в срока за доставката на посочения от него адрес или не бъде осигурен достъп и условия за предаване на пратката в този срок, доставчикът се освобождава от задължението си да достави заявените стоки.

Клиентът може да потвърди желанието си да получи пратката и след изтичане на срока за доставка, в който не е бил намерен на адреса, като поема всички разходи по повторната доставка. В този случай започва да тече съответно нов срок за доставка от момента на потвърждението.

Връщане на стока

Клиентът има право да върне поръчаните продукти в 14 дневен срок. Нашите изисквания са:

  • Клиентът да уведоми писмено Търговеца за намерението си да върне част от или цялата поръчка
  • Клиентът да запази всеки доставен продукт в неговият търговски вид, както и прилежащите към него документи и аксесоари (кутия, опаковка и други).  При възникнало нарушение на целостта на получената стока, клиентът трябва да се обърне към куриера, за да изиска протокол за увредена пратка. 
  • Клиентът да опакова подобаващо и изпрати обратно пратката на посочен адрес от Търговеца
  • Клиентът да поеме всички разходи относно връщането на гореспоменатите продукти

След потвърждение на получената стока и спазването на гореспоменатите изисквания, Търговеца ще преведе обратно на Клиента уговорената сума по Банков Път в срок от 14 дни

Сравнение на продукти
Нашият онлайн магазин използва така наречените „Бисквитки“ Научете повече за нашата политика за поверителност и нашата политика за Бисквитки